Wat doe ik als de dagen niet lopen zoals ik had gehoopt?

πŸ’žπŸŽˆπŸ’‹πŸŽˆπŸ’ždan voeg ik mooie dingen aan de dagen toeπŸ’žπŸŽˆπŸ’‹πŸŽˆπŸ’ž

Dus waar was ik vandaag?

Ik was met een lieve Amazone, we zijn even oud en hadden allebei 3 keer borstkanker, we namen vandaag afscheid van elkaar πŸ˜ͺ.

In het weekend waren er ook vriendinnen. Met tranen. Alleen Shotoku huilde deze dagen niet. Hij knikte ons, als altijd, wel toe “Het komt goed”. Al die tranen verwarmden ons gelukkig ook. Wat is er toch veel warmte om mijn liefsten en mij heen.

Al met een extreem vermoeiende dag met aan het eind weer een lichtpuntje: Misschien komt er binnenkort toch ergens een plekje op een goede plek πŸ™. Hoe mooi zou dat zijn.

6 gedachten over “Wat doe ik als de dagen niet lopen zoals ik had gehoopt?

  1. Dag Ellen,

    Was er al niet echt gerust meer in. Ik kwam elke dag kijken of je geblogd had.

    Heb de andere reacties gelezen, en ik vermoed ook wel dat je nu niet graag alleen meer bent, en dat er nu echt voor jou gezorgd wordt.
    Hopelijk wordt er vlug een goeie dosis fentanyl gevonden zodat je toch pijnvrij kunt blijven.
    Indien dat zou lukken kan je idd mss iemand 24/7 inhuren voor de zorg en gezelligheid thuis.
    Ik snap het wel dat een hospice infeite een klein beetje een zorghotel is ook, als ik het zo mag zeggen tenminste. Dat is volgens mij iets wat nu het beste zou zijn, je lekker laten bedienen met verzorging inbegrepen. Indien het niet lukt om 24/7 zorg en gezelschap te hebben thuis, zou ik toch naar die kamer gaan op de eerste verdieping. Zal rust in jouw hoofd brengen denk ik. En daarna kan je nog altijd naar een kamer op het gelijkvloers. Je kan nog uitstapjes maken zoals vandaag, hopelijk nog vele vele vele weken genieten van alles en nog wat. Ik hoop infeite op nog vele maanden.

    You deserve to be treated like a queen!

    πŸŒ»πŸ€πŸŒ»

    Liefs

    Mieke

    Geliked door 1 persoon

  2. Het is zo dubbel. Zulke mooie, intense en liefdevolle momenten, en tegelijk zo verdrietig. Warme tranen. En dat beeld, zo mooi. Ik herkende het meteen. Stond er zelf dit voorjaar ook nog voor te mijmeren. Mooi vriendje. Xxx, SΓ©

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie